Menu
0
€180,00
In winkelwagen
QIOX HELPDESK REMOTE & ONSITE

QIOX HELPDESK REMOTE & ONSITE

€180,00Excl. btw
Op voorraad

Onze HelpDesk Remote Onsite services houdt de meubels in optimale conditie (preventief onderhoud) en verhelpt eventuele storingen (correctief onderhoud). Lees meer..

  • Easily manage your point of sale pin payments setup

    Rabobank, Worldline, Adyen, PAY. and more partners
  • Easy-to-use point-of-sale print solutions

    Epson, Star and more brands
  • 2D Scanner for easy scanning barcodes, mobile phone

    Newland, Honeywell, Datalogic
  • NFC Reader contact-less payments or registrations

    Feig

Productomschrijving

Onze QIOX HelpDesk houdt de meubels in optimale conditie (preventief onderhoud) en verhelpt eventuele storingen (correctief onderhoud). De service SLA wordt op afstand beheerd en uitgevoerd. De QIOX helpdesk zal ondersteuning bieden ten aanzien van gemelde storingen conform overeengekomen serviceniveau. De HelpDesk biedt ondersteuning bij gemelde storingen volgens overeengekomen serviceniveau. Storingen worden altijd eerst per 1e lijn service via remote control behandeld. Indien een storing niet over 1e lijn service opgelost kan worden, wordt er via 2e lijn en gratis service op locatie, naar een oplossing voor de storing gezocht.

Service afspraken basic

  • E-mail/ticketsysteem storingsmeldingen 24/7
  • Telefonisch maandag t/m zondag 09.00 - 21.00 uur
  • De reactietijd binnen kantooruren 1e lijn service binnen 2 uur
  • De reactietijd buiten kantooruren 1e lijn service volgende werkdag binnen 2 uur
  • Nagestreefde oplossingstijd 1e + 2e lijn service (tijdens kantooruren) binnen 1 of 2 werkdagen
  • Online ticket systeem met HelpDesk tijdens reguliere kantooruren voor problemen en vragen (1ste niveau ondersteuning);
  • Onsite bezoek gratis binnen 1 werkdag na melding. 
  • Het waar mogelijk reageren op alarmmeldingen, voordat er een probleem ontstaat;
  • Het testen, installeren en configureren van correctieve én preventieve software/app updates van de Kiosk App Store cloud based so ware;
  • Het implementeren van verbeteringen (preventief en correctief) van de software/apps zoals deze aangeleverd worden door toeleveranciers uit hoofde van hun onderhoudsverplichtingen zijnde de app.
  • Het bieden van een centraal meldpunt voor registratie en afhandeling vanstoringsmeldingen

Specificaties

Artikelnummer
QX-HD-REMOTE-ONSITE
SKU
QX-HD-REMOTE-ONSITE

Reviews

0 beoordelingen

Specificaties

Artikelnummer
QX-HD-REMOTE-ONSITE
SKU
QX-HD-REMOTE-ONSITE

HELPDESK REMOTE & ONSITE

0 beoordelingen

Beoordeel QIOX HELPDESK REMOTE & ONSITE

Onze HelpDesk Remote Onsite services houdt de meubels in optimale conditie (preventief onderhoud) en..

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€0,00