Menu
0
10Jan2022
Personeelstekort in je horecazaak of winkel? Het QIOX selfservicesysteem lost mee op

Personeelstekort in je horecazaak of winkel? Het QIOX selfservicesysteem lost mee op

Door: QIOX TeamReacties: 0

- CLICK HERE FOR ENGLISH VERSION -

- CLIQUEZ ICI POUR LA VERSION FRANÇAISE -

 

Personeelstekort? Kies voor de digitale selfservice QIOX met functioneel design en gastvrije shopbeleving  

Als Nederlands merk staan wij voor de digitale kassatransformatie met onze selfservicecollectie. Daartoe werken we strategisch in Europa samen met betrouwbare kassapartners, om klanten te helpen in hun point of sale journey.

Wij spelen in op de nieuwste trends met ons merk selfservicekiosken. In horeca en retail wordt de traditionele kassa namelijk steeds meer vervangen door selfservicemachines. QIOX heeft de ambitie selfservice naar de next level te tillen, door meer aandacht te geven aan functioneel design en de fun van selfservicebeleving.

QIOX levert met de Lady, de Gent, De Buddy, de Mate alle soorten en maten zelfservice- kiosken, namelijk:

  • Wandmodel
  • Countermodel
  • Enkelzijdig en dubbelzijdig modellen
  • Verrijdbaar en ook outdoor

In de horeca helpen onze QIOX-en bij het oplossen van wachtrijen. In retail zien wij steeds meer kiosken voor het tegengaan van ‘nee-verkoop’. In alle gevallen blijkt in de praktijk dat de QIOX-meubels garant staan voor extra omzetstijging, door de gekoppelde kassa- aanbevelingen tijdens het orderproces.  

Software en hardware gaan hand in hand bij QIOX en onze kassapartners. Of het nu Chrome, Windows of Android is waarop jouw kassa operationeel is. Al onze meubels zijn standaard gemaakt om elk kassaplatform te ondersteunen. Wij adviseren welke QIOX het beste bij jou in de zaak past binnen het design van jouw huisstijl. Dit behoeft zelfs geen maatwerk en alles is direct uit voorraad leverbaar.?

We zetten de voordelen graag nog eens voor je op een rij:

  • Een bestelzuil in je winkel is een extra verkooppunt, waardoor je meerdere klanten tegelijk kunt helpen.
  • Je kunt je personeel optimaal inzetten en daarmee creëer je meer aandacht voor de klant.
  • Het verbetert de gastervaring, omdat klanten op eigen tempo kunnen beslissen over hun aankoop. Hierdoor is men geneigd tot wel 25% meer te besteden.
  • Het is een innovatieve eyecatcher voor je bedrijf, volledig aan te passen aan jouw concept. 
  • Je betaalt een vast maandelijks tarief dat veel en veel goedkoper is dan een extra collega. 

 

Meer weten? Neem contact met ons team op!

 

Reacties

There are no comments yet, be the first one to comment

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres zal niet worden gepubliceerd
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal excl. btw:€--,--

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.