Conversie verhoging van Pop-Up stores met de inzet van interactive kiosken
In een periode waar de fysieke retailers zich opnieuw aan het positioneren zijn en de online spelers flirten met de winkeliers in fysieke winkelstraten, is de “pop up store” een steeds frequenter fenomeen.
Pop-up stores stellen retailers in staat om op een laagdrempelige manier hun doelgroep op te zoeken, naamsbekendheid op te bouwen, productie of locatie try-outs of het verzamelen van feedback van een bepaalde doelgroep.
Interactieve (self-service) kiosken kunnen een centrale rol spelen in de pop-up store strategie. Door de flexibele inzet van selfservice kiosken kan in een zeer korte tijd de fysieke m2 worden geoptimaliseerd ten behoeve van het conversie doel van de pop up store. Hier kan gedacht worden aan bezoeker registratie, verkoop en betaling, productinformatie of het aanbieden van long-tail diensten of services.
Een van de meest doeltreffende eigenschappen van een pop up store is om een bepaalde winkel, product of service ervaring te creëren. In het creëren van deze ervaring speelt vaak de menselijk interactie een essentiële rol. Interactive kiosken zijn een effectief middel ter ondersteuning van de werknemers op in de pop up store in het creëren van deze unieke ervaringen.
QIOX biedt u een compleet aanbod aan van self-service kiosk hard en soft-ware, het huren of leasen van kiosken is ook mogelijk. Op deze manier kunt u op een laagdrempelige manier in een korte tijd uw pop up store concept uitrollen. Graag vertellen wij u hier meer over, neem hier over contact met ons op.